Старт на “THE CODE” В НПГ
Екип от 8 ученици от Неврокопска професионална гимназия „Димитър Талев“ взе участие в инициативата „The Code“, която се осъществява от Dentsu Bulgaria и Isobar Commerce в партньорство с JA България.
В дигиталния иновационен лагер деветокласниците от специалност „Организация на туризма и свободното време“ и „Оперативно счетоводство“ се запознаха с първите стъпки в кариерното ориентиране, благодарение на бизнес ментори от JA, DAN България и Isobar Commerce, които ги обучиха как се прави дигитална рекламна кампания. След това учениците бяха разпределени в екипи и всеки екип, заедно със своя бизнес ментор планира стъпките на рекламната кампания. „The Code“ е социален проект, който подготвя учениците в гимназиален курс за възможностите на дигиталната икономика за втора поредна година. Инициативата е част от глобалната социална политика на групата Dentsu Aegis Network, чиято цел е да превърне предизвикателствата на дигиталната икономика в положителни възможности, които работят за всички членове на обществото. Основен партньор на проекта е Junior Achievement, с които комуникационната група работи както в България, така и на глобално ниво за създаването на положително социално влияние. Финалният етап на инициативата предстои!